W związku z sytuacją epidemiologiczną zmieniły się godziny obsługi oraz sposób działalności Biur Obsługi Klienta w spółkach komunalnych. Stan na dzień 19 marca przedstawia się następująco:
WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.
Biura Obsługi Klienta (COK)
- przy ul. Asnyka 8 czynne w godzinach 9.00-14.00
- przy ul. Partyzanckiej 27 NIECZYNNE do odwołania
- w punkcie na Targowisku przy ul. Witosa (pawilon nr 46) NIECZYNNE do odwołania
Miejski Zakład Komunikacji S.A.
Punkty Obsługi Pasażera (POP MZK)
- przy ul. Lotniczej 30 (MZK) czynne w godzinach 8.00-16.00
- w biurze podróży PD Malarczyk na Placu 23 Stycznia 11 czynne w godzinach 10.00-15.00
- przy ul. Asnyka 8 (BOK WODKAN) czynne w godzinach 9.00-14.00
- przy ul. Partyzanckiej 27 (BOK WODKAN) NIECZYNNE do odwołania
Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.
- Funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta
www.ebok.ozcsa.pl
bok@ozcsa.pl
tel. 515-046-151 (do godz. 15.00)
tel. 515-046-165 (do godz. 15.00)
tel. 604-497-301 (do godz. 15.00)
tel. 515-046-360 (do godz. 15.00)
Całodobowe Pogotowie ciepłownicze: tel. 993
W sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej możliwa obsługa bezpośrednia (ul. Wysocka 57) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.
Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o.
- Wszelkie sprawy związane ze zgłaszaniem awarii lub funkcjonowaniem budynków są przyjmowane telefonicznie pod numerami telefonów: 62 50 66 261; 62 50 66 262; 62 50 66 260; 62 50 66 242; 62 50 66 239; 62 50 66 232; 62 50 66 265.
- Po godz. 15.00 i w dni wolne od pracy pod nr telefonów 607 545 955 oraz 607 545 855
- Pisma do Spółki MZGM można składać w formie elektronicznej na adres: mzgm@mzgm.pl
- Wnioski interesantów, w sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej przyjmowane są codziennie od godz. 7:00 do godz. 12:00 w pokoju nr 001 w siedzibie spółki (ul. Kościuszki 14).
Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A.
- Obsługa Klientów MZO na miejscu w siedzibie spółki (ul. Staroprzygodzka 138) odbywa się będzie w godzinach od 08.00 do 12.00 tylko w pilnych przypadkach.
- Kasa w siedzibie spółki, przeznaczona dla podmiotów gospodarczych, jest nieczynna, wszelkie wpłaty należności można dokonywać poprzez konta bankowe:
BOŚ SA Oddział Ostrów Wielkopolski 84 1540 1173 2001 4010 5415 0001
ING Bank Śląski SA O/Ostrów Wlkp. nr 95 1050 1201 1000 0090 3095 7030
- Można korzystać z:
Z elektronicznego Biura Obsługi Klienta
a) Dział Sprzedaży bok@mzo.com.pl
b) Dział Wykonawstwa Usług dmiszczak@mzo.com.pl
c) Dział Administracji mzo@mzo.com.pl
Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta
a) Dział Sprzedaży 62/7353563
b) Dział Wykonawstwa Usług 62 733-81-44
c) Dział Administracji – Sekretariat 62 733-81-30
Targowiska Miejskie S.A.
- Biuro Obsługi Klienta (ul. Targowa 1) czynne w wyznaczonych godzinach od 11.00 do 13.00.
CRK Energia Sp. z o.o.
- Wdrożono pracę w trybie zdalnym, poza siedzibą spółki. Kontakt w sprawie instalacji fotowoltaicznej możliwy pod numerem telefonu 667 52 83 37, poprzez stronę internetową www.crkenergia.pl lub profil https://www.facebook.com/CRKEnergia/
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.
Od czwartku 19 marca br. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim zawiesza czasowo do odwołania bezpośrednią obsługę interesantów. Ośrodek nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynny dla interesantów.
Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.
Przy wejściu do budynku MOPS w godzinach pracy wystawiana jest skrzynka, do której klienci mogą wrzucać dokumenty (będą podlegały rejestracji), a także informacje, prośby lub wnioski do urzędników o kontakt telefoniczny lub mailowy.
Zachęcam do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyt w urzędach. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.
W sprawach niecierpiących zwłoki, możliwe są wyłącznie wizyty po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel.: 62 592 11 22, 62 502 82 01 ).
Zaplanowane wypłaty na konta bankowe będą realizowane w wyznaczonych terminach. Świadczenia rodzinne i z pomocy społecznej zaplanowane do wypłaty w dniach 24, 25 marca 2020 roku zostają przyspieszone na 23 marca 2020r. Kasa MOPS od 24 marca 2020 r. będzie nieczynna.
Zobacz również: Urząd Miejski i Starostwo Powiatowe zamknięte dla interesantów