W związku z sytuacją epidemiologiczną zmieniły się godziny obsługi oraz sposób działalności Biur Obsługi Klienta w spółkach komunalnych. Stan na dzień 19 marca przedstawia się następująco:

WODKAN Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.

Biura Obsługi Klienta (COK)

  • przy ul. Asnyka 8 czynne w godzinach 9.00-14.00
  • przy ul. Partyzanckiej 27 NIECZYNNE do odwołania
  • w punkcie na Targowisku przy ul. Witosa (pawilon nr 46) NIECZYNNE do odwołania

Miejski Zakład Komunikacji S.A.

Punkty Obsługi Pasażera (POP MZK)

  • przy ul. Lotniczej 30 (MZK) czynne w godzinach 8.00-16.00
  • w biurze podróży PD Malarczyk na Placu 23 Stycznia 11 czynne w godzinach 10.00-15.00
  • przy ul. Asnyka 8 (BOK WODKAN) czynne w godzinach 9.00-14.00
  • przy ul. Partyzanckiej 27 (BOK WODKAN) NIECZYNNE do odwołania

Ostrowski Zakład Ciepłowniczy S.A.

  • Funkcjonuje Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta

www.ebok.ozcsa.pl

bok@ozcsa.pl

tel. 515-046-151 (do godz. 15.00)

tel. 515-046-165 (do godz. 15.00)

tel. 604-497-301 (do godz. 15.00)

tel. 515-046-360 (do godz. 15.00)

Całodobowe Pogotowie ciepłownicze: tel. 993

W sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej możliwa obsługa bezpośrednia (ul. Wysocka 57) po wcześniejszym kontakcie telefonicznym.

Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej „MZGM” Sp. z o.o.

  • Wszelkie sprawy związane ze zgłaszaniem awarii lub funkcjonowaniem budynków są przyjmowane telefonicznie pod numerami telefonów: 62 50 66 261; 62 50 66 262; 62 50 66 260; 62 50 66 242; 62 50 66 239; 62 50 66 232; 62 50 66 265.
  • Po godz. 15.00 i w dni wolne od pracy pod nr telefonów 607 545 955 oraz 607 545 855
  • Pisma do Spółki MZGM można składać w formie elektronicznej na adres: mzgm@mzgm.pl
  • Wnioski interesantów, w sprawach nie cierpiących zwłoki i wymagających formy pisemnej przyjmowane są codziennie od godz. 7:00 do godz. 12:00 w pokoju nr 001 w siedzibie spółki (ul. Kościuszki 14).

 Zakład Oczyszczania i Gospodarki Odpadami „MZO” S.A.

  • Obsługa Klientów MZO na miejscu w siedzibie spółki (ul. Staroprzygodzka 138) odbywa się będzie w godzinach od 08.00 do 12.00 tylko w pilnych przypadkach.
  • Kasa w siedzibie spółki, przeznaczona dla podmiotów gospodarczych, jest nieczynna, wszelkie wpłaty należności można dokonywać poprzez konta bankowe:

BOŚ SA Oddział Ostrów Wielkopolski 84 1540 1173 2001 4010 5415 0001

ING Bank Śląski SA O/Ostrów Wlkp. nr 95 1050 1201 1000 0090 3095 7030

  • Można korzystać z:

          Z elektronicznego Biura Obsługi Klienta

a)       Dział  Sprzedaży  bok@mzo.com.pl

b)       Dział Wykonawstwa Usług dmiszczak@mzo.com.pl

c)       Dział Administracji   mzo@mzo.com.pl

          Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta

a)       Dział Sprzedaży   62/7353563

b)       Dział Wykonawstwa Usług  62 733-81-44

c)       Dział Administracji – Sekretariat 62 733-81-30

Targowiska Miejskie S.A.

  • Biuro Obsługi Klienta (ul. Targowa 1) czynne w wyznaczonych godzinach od 11.00 do 13.00.

CRK Energia Sp. z o.o.

  • Wdrożono pracę w trybie zdalnym, poza siedzibą spółki. Kontakt w sprawie instalacji fotowoltaicznej możliwy pod numerem telefonu 667 52 83 37, poprzez stronę internetową www.crkenergia.pl lub profil  https://www.facebook.com/CRKEnergia/

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim.

Od czwartku  19 marca br. Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowie Wielkopolskim zawiesza czasowo do odwołania bezpośrednią obsługę interesantów. Ośrodek nie przerywa pracy, a jest jedynie nieczynny dla interesantów.

Kontakt z pracownikami jest możliwy przede wszystkim elektronicznie lub telefonicznie. Działa poczta elektroniczna oraz będzie odbierana poczta tradycyjna.

Przy wejściu do budynku MOPS w godzinach pracy wystawiana jest skrzynka, do której klienci mogą wrzucać dokumenty (będą podlegały rejestracji), a także informacje, prośby lub wnioski do urzędników o kontakt telefoniczny lub mailowy.

Zachęcam do załatwiania spraw przez profil zaufany. Osoby, które go nie mają, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyt w urzędach. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę,  a także składać pisma i większość wniosków wraz  z załącznikami.

W sprawach niecierpiących zwłoki, możliwe są wyłącznie wizyty po uprzednim umówieniu telefonicznym – z konkretnym pracownikiem (tel.: 62 592 11 22, 62 502 82 01 ).

Zaplanowane wypłaty na konta bankowe będą realizowane w wyznaczonych terminach. Świadczenia rodzinne i z pomocy społecznej zaplanowane do wypłaty  w dniach  24, 25 marca 2020 roku zostają przyspieszone na 23 marca 2020r. Kasa MOPS od 24 marca 2020 r. będzie nieczynna.

Zobacz również: Urząd Miejski i Starostwo Powiatowe zamknięte dla interesantów




ŹRÓDŁOUM Ostrów