Klienci banku Credit Agricole informują w mediach społecznościowych o problemach z rozliczaniem transakcji. Sporo transakcji zostało rozliczone przez system bankowy podwójnie.

Jak możemy przeczytać w komentarzach na profilu banku Credit Agricole w mediach społecznościowych klienci skarżą się na podwójne księgowanie transakcji nawet sprzed miesiąca, powstające debety do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Nie można również dodzwonić się na infolinie.

Bank nie wydał jeszcze komunikatu w sprawie zaistniałej sytuacji.

Jeśli macie konto w tym banku lepiej sprawdzicie swoje saldo i kontrolujcie czy wszystko wróci dziś czy jutro do normy.

AKTUALIZACJA: Opublikowany został komunikat banku:

Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację.




6 KOMENTARZE

  1. Też mi tysięcy polecił szkoda gadać. Czas na zmianę banku. Oczywiście najpierw trzeba odzyskać kasę

  2. Do sądu z nimi i niech zdechną złodzieje . Teraz co mam sprawdzać skurwieli z 8 lat.
    Zniszczyć skurwieli niech zbankrutują skurwysyny.

Możliwość dodawania komentarzy nie jest dostępna.