Klienci banku Credit Agricole informują w mediach społecznościowych o problemach z rozliczaniem transakcji. Sporo transakcji zostało rozliczone przez system bankowy podwójnie.
Jak możemy przeczytać w komentarzach na profilu banku Credit Agricole w mediach społecznościowych klienci skarżą się na podwójne księgowanie transakcji nawet sprzed miesiąca, powstające debety do kilkudziesięciu tysięcy złotych. Nie można również dodzwonić się na infolinie.
Bank nie wydał jeszcze komunikatu w sprawie zaistniałej sytuacji.
Jeśli macie konto w tym banku lepiej sprawdzicie swoje saldo i kontrolujcie czy wszystko wróci dziś czy jutro do normy.
AKTUALIZACJA: Opublikowany został komunikat banku:
Szanowni Państwo, informujemy, że na rachunkach niektórych klientów pojawiły się ponowne obciążenia transakcji kartowych, wcześniej już zaksięgowanych. Pracujemy, aby jak najszybciej przywrócić poprawny stan kont. Przepraszamy za tę sytuację.
Też mi tysięcy polecił szkoda gadać. Czas na zmianę banku. Oczywiście najpierw trzeba odzyskać kasę
Do sądu z nimi i niech zdechną złodzieje . Teraz co mam sprawdzać skurwieli z 8 lat.
Zniszczyć skurwieli niech zbankrutują skurwysyny.
Złodzieje z CA okradli moje konto i żony a infolinia u skurwieli nie działa
Zniszczyć ich , wycofywać pieniądze i ciągać po sądach jebanych złodzieji, skurwysynów.
Myślałam, że mi się ktoś na konto włamał, a infolinia zablokowana
To nie do pomyślenia, Nagle kilka tysięcy na minusie