Jak informuje sieć Biedronka, klienci którym nie udało się odebrać swojej maskotki lub książki będą mieli na to więcej czasu.

Wielu klientów Biedronki, pomimo uzbieranie odpowiedniej ilości naklejek uprawniających do odbioru maskotek lub książek nie mogło tego zrobić z uwagi na brak ich w sklepach sieci.

Jednak jak informuje Biedronka – „Dochodzą do nas jednak sygnały, że nie wszystkim z Was udało się odebrać maskotki i książkę w czasie trwania akcji. Po akcji zebraliśmy z naszych sklepów z całej Polski wszystkie pozostałe maskotki i książki, aby przekazać je Wam. Jeżeli dysponujecie więc kartą z odpowiednią liczbą naklejek prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta*. W zgłoszeniu prosimy o podanie Imienia, Nazwiska, telefonu kontaktowego, adresu, numeru karty kolekcjonerskiej (nr kodu kreskowego na ostatniej stronie) oraz wybranej nagrody (Słodziak, Junior wraz z podaniem preferowanego rodzaju lub książka), a w temacie „Gang Słodziaków”.

Przypominamy, że z Biurem Obsługi Klienta możecie skontaktować się m.in. mailowo bok@biedronka.eu, telefonicznie lub poprzez formularz kontaktowy: https://www.biedronka.pl/pl/kontakt”

Zgłoszenia mają być rozpatrywane według kolejności ich wpłynięcia, a do odbioru maskotki lub książki niezbędna jest prawidłowo wypełniona karta kolekcjonerska z odpowiednią liczbą naklejek.

Liczba maskotek i książek ograniczona, a każdy Klient będzie mógł odebrać maksymalnie 2 Słodziaki i 2 książki. Zgłoszenia przyjmowane są do 18.12.2019.




Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy. Dodaj swój....
Inline Feedbacks
View all comments