We wrześniu ubiegłego roku Ostrów Wielkopolski pozyskał 200 tysięcy złotych unijnego dofinansowania na poprawę efektywności i wzrost jakości świadczenia usług administracyjnych. Jednym z narzędzi uzyskanych dzięki temu dofinansowaniu jest ankieta badająca satysfakcję mieszkańców z obsługi w ostrowskim Urzędzie Miejskim.

Ankieta jest prostym formularzem, w którym mieszkańcy miasta mogą ocenić poszczególne elementy ich obsługi przez ostrowskich urzędników.

– Na starcie należy określić, który zakres czynności jest przez nas oceniany, do wyboru mamy ich aż 12 – to m.in. obsługa mieszkańców, podatki, sekretariaty, edukacja i sport, Urząd Stanu Cywilnego. Po zaznaczeniu odpowiedniego okienka przechodzimy do sekcji ocen. Poza wizerunkiem urzędu oceniamy również podejście do klienta, kompetencje urzędników, terminowość załatwienia sprawy, a także rzetelność obsługi – wymienia Robert Marcinkowski, dyrektor Wydziału Informatyki ostrowskiego Urzędu Miejskiego.    

Ankieta zawiera także możliwość podzielenia się spostrzeżeniami i uwagami na temat ewentualnych zmian potrzebnych do poprawy jakości usług w ostrowskim urzędzie. Jej wypełnianie kończymy metryką klienta.

Zachęcamy mieszkańców Ostrowa Wielkopolskiego do wypełnienia ankiety. Znajduje się ona pod linkiem:

https://ostrowwielkopolski.satysfakcjaklienta.online

Można ją również znaleźć na głównej stronie internetowej Urzędu Miejskiego www.umostrow.pl w zakładce „Polecamy” –> „Ankieta”.




ŹRÓDŁOUM Ostrów
Subscribe
Powiadom o
0 komentarzy. Dodaj swój....
Inline Feedbacks
View all comments