Ostrowski Zakład Ciepłowniczy przygotował propozycje wsparcia dla mieszkańców (osób fizycznych) – indywidualnych odbiorców ciepła i ciepłej wody użytkowej, którzy obecnie bezpośrednio odczuwają ekonomiczne skutki epidemii Covid-19.

Spółka OZC daje możliwość:

– rozłożenia na raty płatności rachunków dla osób w ciężkiej sytuacji, gdzie jedna lub dwie osoby straciły dochód

– rozłożenia na raty płatności rachunków dla osób które straciły 50% dochodu przez pandemie Covid-19

– odstąpienia od naliczania odsetek za przeterminowane rachunki za miesiąc marzec, kwiecień, maj (dotyczy wszystkich odbiorców).

Warunki i okres rozłożenia płatności na raty będzie ustalany indywidualnie, biorąc pod uwagę konkretne okoliczności danej sytuacji. Mieszkańcy zainteresowani tego rodzaju wsparciem mogą kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta OZC (tel. 62 735 86 10, 62 735 86 09, 882 353 378, e-mail:bok@ozcsa.pl).

Zobacz również: W Ostrowie będzie pilotażowy program dla „łapaczy deszczu”