Pozyskiwanie klientów ubezpieczeniowych przez Social Media jest możliwe! To pokazują przykłady kilkudziesięciu agentów ubezpieczeniowych …

Te ponad 100 przykładów pozyskiwania klientów ubezpieczeniowych dzięki social media, zebrał w jednym zestawie Marcin Kowalik.

Od lat pozyskuje on klientów ubezpieczeniowych, szkoli agentów, pomaga towarzystwom ubezpieczeniowym. Kowalik jest też organizatorem kilku konferencji ubezpieczeniowych. Wydał też książkę „Jak sprzedawać ubezpieczenia. 100 historii agentów ubezpieczeniowych”.

Ale wróćmy do social mediów – a dokładnie mówiąc – do Facebooka.

Tam, jeszcze nadal jest mnóstwo potencjalnych klientów na ubezpieczenia. I właśnie takie posty – pozyskujące klientów ubezpieczeniowych, budujące wizerunek profesjonalisty ubezpieczeniowego, zwiększające rozpoznawalność – opisał Marcin Kowalik.

Autor opisał je i zebrał w postaci łatwych do zrozumienia, jednostronnicowych ebooków, w PDFie. Całość jest zamknięta w abonamencie tygodniowym pod nazwą „100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku„.

Każdy z 100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku, to prawdziwy post ubezpieczeniowy, opublikowany przez doradcę ubezpieczeniowego. 

Każdy z opisywanych postów, został „rozłożony na czynnik pierwsze” przez Marcina Kowalika. Przy każdym przykładzie mamy zrzut ekranu – z podglądem na post. Jest też informacja o tym kto jest autorem tego konkretnego posta pozyskującego klientów ubezpieczeniowych.

Marcin Kowalik zaznacza też, co jego zdaniem było dobre w tym poście ubezpieczeniowym i co przyczyniło się do jego sukcesu.

Jeżeli pod postem jest dużo komentarzy – to również jest opisane przez Marcina.

Ważne jest też zadanie domowe od Marcina. Czyli odbiorca tej „lekcji” dostaje konkretne zadanie do zrobienia. Zwykle polega to na odwzorowaniu pomysłu już własnymi rękami, ze swoim podejściem, w swoim klimacie.

Ten abonament – 100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku, powstał w momencie pandemii. Wtedy, agenci ubezpieczeniowi szukali nowych dróg na dotarcie do nowych klientów oraz komunikację z istniejącymi klientami.

Jednak dobre nawyki – również te pielęgnowane w postach „100 postów ubezpieczeniowych na Facebooku” zostają z jego odbiorcami.

Abonament miał już w sumie kilkudziesięciu klientów. To doradcy, profesjonaliści ubezpieczeniowi którzy chcieli się rozwijac i pozyskiwać więcej klientów i sprzedawać więcej ubezpieczeń.


W taki sposób również pozyskiwani są klienci na ubezpieczenia od utraty dochodu.